Terug naar het overzicht

Help ons op weg naar excellente dienstverlening

Graag helpen wij onze digitale en fysieke bezoekers zo goed mogelijk op weg bij het zoeken naar een historische foto, het aanvragen van bouwdossiers of bij een uitgebreid (wetenschappelijk) onderzoek. Dit doen wij via onze websites, telefonisch, via e-mail en fysiek op de studiezalen. Deze dienstverlening willen wij constant verbeteren en wij horen dan ook graag van onze bezoekers wat goed gaat en wat beter kan.

Kan ik u helpen?
Wij gaan onze dienstverlening kritisch tegen het licht houden met het project Kan ik u helpen? Het project bestaat uit meerdere onderdelen, om te beginnen met een 0-meting om te achterhalen hoe onze huidige dienstverlening ervoor staat. Vervolgens willen we bezoekers uitnodigen om met ons in gesprek te gaan, gaan we op bezoek bij collega-instellingen om te kijken hoe onze collega’s het aanpakken en organiseren we sessies met onze eigen medewerkers om hun ervaring te polsen. We hopen hiermee zicht te krijgen op de veranderende wensen en mogelijkheden en zo nieuwe kansen voor onze dienstverlening te ontdekken.

Duikt u regelmatig in de archieven vanuit uw werk in het onderwijs, bij de overheid, een commercieel bedrijf, een maatschappelijke organisatie of werkt u aan een wetenschappelijk onderzoek? Dan zijn wij op zoek naar u!

Graag gaan wij met u in gesprek en horen we uw mening en ideeën over de dienstverlening. De gesprekken zullen op locatie Zwolle plaatsvinden, natuurlijk conform de richtlijnen van het RIVM, op de volgende data:

Woensdag 14 oktober – Particulieren
Donderdag 15 oktober – Commerciële bedrijven
Maandag 19 oktober – Wetenschap
Woensdag 21 oktober – Maatschappelijke organisaties
Maandag 26 oktober – Overheid
Dinsdag 27 oktober – Onderwijs

Helpt u ons verbeteren?
We vertellen u graag meer over de geplande gesprekken. Meld u vrijblijvend aan via onderstaand formulier, we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.